Gray like the weather

 
Min väckning idag var även som igår rätt tidig och jag började min morgon med att dra till gymmet. Det var första gången sedan jag varit sjuk som jag fick träna igen och guu' så skönt de var.
Valde att träna ryggen idag eftersom under min vilotid har jag haft sån värk där. Min rygg klarar inte alls av att jag sitter mycket och om jag inte tränar på en lång stund så leder det till att jag går runt med mer eller mindre konstant smärta, sounds fun va haha. 
Måste också ge creds till min gym buddy som gör träningen 100 gånger roligare, kolla in hennes blogg här
http://nouw.com/janinapellas 
 
Efter att jag kom hem från gymmet var det bara att snabbt fixa mig redo för att sen dra till Vasa. 
Har länge gått till samma frissa och varit rätt så nöjd, men kände ändå att jag var in need of change. Mitt önskemål för idag var att färga roten i en färg som är så nära min naturliga färg som möjligt för att slippa alla dessa rotfärgningar jag gjort under åren...Gaah struggles då man vill va blond men egentligen är brunett. 
Sen ville jag att topparna skulle få vara ljusare, alltså en sorts Balayage. Vi kom överens om att färga hårbottnen brun och sen bara lägga en grå toning över mina redan blonda toppar för att slippa de evigt gula. Här på bilden ser ni resultatet och jag är helt nöjd. Det är alltid otroligt grått i början när man gör en sån här toning, trust me, har gjort det förr och man tror man aldrig ska slippa den grå färgen..Men efter ett par duschar kommer mina redan blonda toppar komma fram och resultatet kommer bli exakt så som jag ville. Gäller bara att orka vänta nudå haha. Kan uppdatera er senare med bilder på det slutliga resultatet. 
 
Kom just hem från frissan och kastade i mig en sen lunch, bättre än inget...Planerna för kvällen står ännu öppna men antar att jag drar ut på något kul me några av tjejerna. 
Have a nice friday, kisses. 
Allmänt, Tankar & åsikter, Tips, Vardag | Vasa, balayage, brunett, frisör, hår, kaffe | |
Upp