Road trippin'

 

När klockan ringde 8 i morse var de bara att släpa sig ur sängen och slänga in en kopp kaffe. Det var nämligen road trip till Ikea som stod på schemat idag.

Hela familjen packade sig i bilen och bilresan startade.
 
Väl framme så hann vi besöka ett par butiker och såklart Ikea. Fick med mig lite smått och gott hem, de kanske dyker upp i bloggen senare, who knows...Extra nöjd var jag dock över mina två drinksglas som finns på bilden. Har länge velat ha den modellen men har bara inte kommit mig för att köpa, så när mina ögon skådade dessa godbitar var jag tvungen att slå till. 
 
Sitter atm i bilen påväg hem och ska försöka få mig lite sömn så avslutar här. Hoppas ni alla haft en bra dag! Kram
Allmänt, Mat, Vardag | Fika, Ikea, family, inredning, shopping, tammerfors | |
Upp