Kaffeklott

Hej folket! 
Atm sitter jag på båten över till Umeå där jag och min familj ska semestra i några dagar. Morgonen började bra och jag kom mig till och med upp i tid, helt otroligt haha. Tror också att jag fick packat med allt nödvändigt men det återstår att se. Tur är ju att man väl framme i Sverige ändå kan köpa allt man glömt. 
 
Allt på båtresan gick helt som planerat enda tills det var dags för mat. Tog min bricka fylld med köttbullar och mos och satte mig ner för att äta. Tror ni inte att jag efter ca. 5 min doppat helahalva armen och koftan i den bruna såsen. Läckert. Sen skulle jag hämta kaffe och jepp, tror ni inte jag spilde ut halva koppen kaffe på golvet och mig själv. 
Sen skulle vi gå ut på båten och kolla läget. Mamma tyckte hon skulle ta lite fina bilder på mig. Haha inte en enda bild blev bra men vad då, perfekt är ju ganska tråkigt endå och jag är verkligen allt annat än perfekt. 
 
Nu ska jag fortsätta läsa på min ny-inköpta bok 'The Girl With the lower back Tattoo - Amy Schumer' , för att undvika flera misstag...
 
Hoppas iaf att ni har en bra fortsättnig på dagen. Hörs!
 
Allmänt, Tankar & åsikter, Vardag | Båt, Reading, Trip, Umeå | |
Upp