Chips är livet

Hola bloggen. Ska uppdatera er lite kort om min första dag i Sverige. Ska ge er en förvarning om att alla bilder mer eller mindre kommer vara på mat (förutom en på naturen haha). 
Började med att dra in på ett cafe här som heter Café UH, drack en kopp varm chokla 10/10!
Här är en till bild från cafet, behöver jag ens säga att det var asmysigt? 
Sen åkte vi upp på ett berg och här är bild på utsikten. Tyckte det skulle vara för tråkigt med bara en bild på landskapet så mina fötter fick också vara med.
Efter att vi utforskat området en stund bestämde vi oss för att äta middag. Här ser ni en bild på min mycket kreativa middag bestående av kyckling och franska...
Förutom det så har jag även ätit chips, läst och kört bil. Livet e gött! 
 
Allmänt, Mat, Tankar & åsikter, Vardag | chips | |
Upp