Mat är livet vadådå?

 
 
Yess du ser helt rätt, här är ännu mer bilder på en massa mat...
Ska bara dra en snabbspolning av min lördag och sönda för er. På lördagen åkte jag och mamma in till stan för att träffa upp hennes kompis och barn. Vi for och åt till Magokoro men jag testade på något nytt för var inte sugen på sushi. De två bilderna högst upp är det jag åt och det var faktiskt riktigt gott så om ni far till Magokoro i vasa så ska ni ta å testa Toriniku no Karaage.
Efter sushin åkte jag till N och på kvällen drog vi till Amarillo och efter maten for vi och såg La La Land på bio. Hade så höga förväntningar på filmen men den var faktiskt inte så bra som jag hoppats på. Kvällen var endå bra för att jag fick umgås me pojken min så det är okej haha.
 
På söndagen vaknade vi, åt frukost och drog till fennia för att se på en fotbollsmatch där jag även träffade H, which was nice. Sen på kvällen for jag och tränade, åså har jag gjort läxor och allt sånt som hör till söndagar...
 
Hoppas ni alla haft en bra helg och att ni orkar er genom denna skolvecka, det är ju trots allt bara 5 dagar att överleva tills det är fredag igen. Kisses!
Allmänt, Mat, Tips | Food, Sushi, magokoro, mat, träning | |
Upp