Party-time

Här har ni lite bilder från lördagens firande. Kvällen var verkligen så himla rolig och maten hon lagat åt oss var 👌🏼! Dock blev jag jättetrött i slutet och fick släpa mig hem där runt 1 tiden.

På söndagsmorgonen stressläste jag psykologi och drack alldeles för mycket kaffe, don't study like that kids haha för det är verkligen ingen bra taktik...Sen for ja en stund till N innan vi drog till botnia hallen där jag först hade träning och sen hade han match. Och idag har jag & han varit tillsammans ett halft år och helst skulle jag ha spenderat hela dagen tillsammans med honom men ni vet, skolaskolaskola. Fick dock mitt psykologiprov skrivet idag och nu behöver jag inte längre stressa över det. Det gick helt bra även fast min studietaktik var sämst, vilket känns skönt. 
Hoppas ni har en bra fortsättning på veckan så hörs vi! Kram

Allmänt, Mat, Vardag | Love, birthday, happiness, party, training | |
Upp